Devil May Cry

Demonen vs. mensen

Verschijning

Deel
    Daphne

Aantal berichten : 534
    Registratiedatum : 23-06-09

Character sheet
    leeftijd: 20 jaar
    partner: Nero, you're the only one for me...
    wapens in bezit:

Re: Verschijning

Bericht van Daphne op do jul 02, 2009 8:47 pm

Daphne stond recht en Envy, DeathBane en HellRaiser gingen achteruit. Ze nam een mes uit haar botinnen en legde dat op haar linkerpols. "Ik, Daphne, zweer trouw aan Vergil Sparda, leider van mijn clan, en aan de clan zelf." Dan trok ze het mes met een soepele beweging naar onderen, zodat een brede snee ontstond waar veel bloed uit opwelde. Ze hield haar pols voor Vergil.
    Nanou

Aantal berichten : 60
    Registratiedatum : 02-07-09

Character sheet
    leeftijd: 19
    partner: wel mss ooit
    wapens in bezit:

Bericht van Nanou op do jul 02, 2009 8:51 pm

Zijzelf had geen mes of niets om te snijden en met Shentsi zou ze het niet doen. Maar het gemompel en haar blik spraken al voldoende woorden uit. Ze keek Vergil aan en keek even naar de wonde van haar zus.
    Vergil
    Admin

Aantal berichten : 564
    Registratiedatum : 18-06-09

Character sheet
    leeftijd: 22 jaar
    partner: geen
    wapens in bezit:

Bericht van Vergil op do jul 02, 2009 9:01 pm

Vergil keek naar Daphne en likte het bloed van haar pols. Hij keek haar in de ogen terwijl hij hard beet, waardoor de wonde nog erger bloedde. Hij likte het bloed weer op en rechtte zijn rug. "Je hebt je trouw aan mij en aan deze clan bewezen, Daphne... DeathFang." Hij legde zijn klauw op de wond en er verscheen met zwarte lijnen Yamato recht over de wonde.
    Nanou

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Nanou op do jul 02, 2009 9:03 pm

Ze zocht een manier om hem haar trouw te bewijzen. Opeens zag ze een demon achter hem. Ze trok Avalon en het dier verdween. Ze vuurde de kogel af en die dode de demon vlak voordat hij hem aangevallen had.
    Daphne

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Daphne op do jul 02, 2009 9:18 pm

Daphne rilde toen Vergil het bloed oplikte. Ze gromde wanneer hij beet en het bloed opnieuw oplikte. Ze knikte en zag dat Yamato op haar pols verscheen nadat hij zijn klauw erop had gelegd. Ze boog en zei: "het is een eer om in deze clan aanwezig te mogen zijn." Ze stond terug recht en haar dieren kwamen terug naar haar.
    Vergil
    Admin

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Vergil op do jul 02, 2009 9:21 pm

Vergil knikte naar Daphne en glimlachte. "Bedankt Nanou, maar ik ben bang dat ik je bloed toch zal nodig hebben. Hij stak zijn klauw uit en daarin lag een mes, hij wachtte tot ze het zou pakken. "Je zus weet veel over demonenzaken, je moet het net zo doen als zij."
    Nanou

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Nanou op do jul 02, 2009 9:25 pm

Ze zuchte. Ze legde het mes op haar arm."Ik, Nanou, zweer trouw aan Vergil Sparda, leider van mijn clan, en aan de clan zelf." Toen ze trok ze het mes hard naar achter. Het bloede eerst zacht maar steeds bloede het harder en harder. Ze keek hem even aan. Avalon wou brullen maar wist dat hij het niet mocht ook Mitsuki en Shentsi wouden dat doen.
    Vergil
    Admin

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Vergil op do jul 02, 2009 9:31 pm

Vergil bukte zich en likte het bloed op, net zoals bij Daphne. Hij beet en likte het bloed opnieuw op. Hij rechtte zijn rug en zei: "je hebt je trouw aan mij en deze clan bewezen, Nanou...FireTalon." Hij legde zijn klauw op haar pols en ook daar verscheen Yamato.
    Nanou

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Nanou op do jul 02, 2009 9:35 pm

Ze gromde toen hij beet en bij het likken van haar bloed. Op haar pols stond nu het zwaard Yamato. Ze boog automatisch voor hem. "Ht is mij een eer u en de clan te mogen dienen"zei ze tegen hem. Ze stond weer op en liep naar Avalon die even keek naar de tatoeage. Hij gromde even binnenmonds maar Nanou susste hem.
    Vergil
    Admin

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Vergil op do jul 02, 2009 9:39 pm

Vergil grijnsde. "het is geregeld en net zoals de dieren zeiden weer zoals vroeger." Hij kuste beide meisjes op de kaak en streelde de dieren over hun kop.
    Nanou

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Nanou op do jul 02, 2009 9:45 pm

Avalon keek hem aan en voelde de warme hand van Vergil over zijn hoofd gaan. Toen liep hij weer naar Nanou en verdween in het wapen. Ook Shentsi verdween in het wapen. Aleen Mitsuki bleef zitten. Maar die sprong op de schouder van Nanou.
    Daphne

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Daphne op do jul 02, 2009 9:47 pm

Daphne glimlachte toen Vergil haar kuste en haar dieren gromden beleefd. "Dus, wat gaan we nu doen?" Deathbane en HellRaiser verdwenen net als hun vrienden in hun wapens en Envy sprong op Daphne's schouder en duwde met haar kop tegen Daphne's gezicht.
    Vergil
    Admin

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Vergil op do jul 02, 2009 9:54 pm

Vergil glimlachte en spreidde zijn vleugels. "Jullie trainen, natuurlijk, jullie kunnen nog geen van beiden in PDT veranderen, dus zullen we er maar eens werk van maken."
    Nanou

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Nanou op do jul 02, 2009 9:58 pm

Ze moest lachen. Ze keek hem even aan en betwijfelde of ze doorhem in haar PDT kon geraken. Ze veegde die lach maar weg. Dat was veiliger voor nu en voor later. Ze moest een goede indruk achter laten bij hem. Ze was hier de jongste dus.
    Daphne

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Daphne op do jul 02, 2009 9:59 pm

Daphne grijnsde. Ze nam een aanloop en sprong op Vergil's rug. "Komaan Nanou, mee erop, ik betwijfel of je nu al kan vliegen."
    Nanou

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Nanou op do jul 02, 2009 10:01 pm

Ze sprong dan ook maar op zijn rug met grote tegen zin. Ze was meer een rebel dan een volgend meisje en dat zouden ze snel weten hier. Ze hield zich maar goed vast nu.
    Vergil
    Admin

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Vergil op do jul 02, 2009 10:02 pm

Vergil lachte. "Pas maar op dat je weer niet hetzelfde overkomt als vorige keer, Daphne." Hij spreidde zijn vleugels even en sprong van de toren af. Hij ging en stuk naar beneden maar was al snel terug op de juiste hoogte met een paar vleugelslagen. Hij draaide om en deed een salto. Hij ging terug recht vliegen en was benieuwd wat ze gingen doen.
    Daphne

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Daphne op do jul 02, 2009 10:04 pm

Daphne grijnsde en sprong van Vergil's rug vanaf het moment dat hij terug recht vloog. Ze liet zich even vallen en deed dan een salto om dichter bij de toren te komen. Ze stak DeathBane in de muur en bleef hangen, ze hurkte op Deathbane neer en wachtte tot Vergil weer dichterbij ging vliegen.
    Nanou

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Nanou op do jul 02, 2009 10:07 pm

Nanou die niet wist wat ze moest doen. Sprong in een duiksvlucht naar beneden en trok Shentsi. Ze stak het zwaard in de muur en raasde wat naar beneden maar kwam toen tot stilstand bij het plaatsen van haar voeten tegen de muur.
    Vergil
    Admin

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Vergil op do jul 02, 2009 10:15 pm

Vergil ging laag onder de twee zussen vliegen en keek naar boven. Hij deed even een salto en vloog terug recht.
    Nanou

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Nanou op do jul 02, 2009 10:17 pm

Ze trok voorzichtig Shentsi terug en zette zich af en maakte een salto naar achter. Ze viel wat naar beneden en lande ruw op Vergil. Ze hield zich vast voor ze zou gaan vallen.
    Daphne

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Daphne op do jul 02, 2009 10:17 pm

Daphne trok DeathBane los en sprong naar beneden. Concentreren, concentreren. Ze concentreerde zich op de energie in haar lichaam en ze voelde vleugels vormen en een staart. Ze kreeg lange zwarte klauwen en haar gezicht veranderde, ze had een donkerblauwe met zwarte huidskleur. Het was gelukt, ze kon veranderen in haar PDT. Ze vloog naar beneden naar Vergil en ging naast hem vliegen.
    Vergil
    Admin

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Vergil op do jul 02, 2009 10:26 pm

Vergil hoorde vleugels en keek opzij, misschien was het dante of Nero. Zijn mond viel open toen hij zag dat het Daphne was die naast hem vloog. Ze had een donkerblauwe met zwarte huid, en vlijmscherpe zwarte klauwen. Haar vleugelmembranen waren dof blauw met zwarte strepen, ze leek erg op een draak, zelfs nog meer dan hij, en ze leek heel hard op hem. Ze was even aantrekkelijk als in haar mensengedaante. Hij knipoogde naar haar en ging dichterbij haar vliegen.
    Nanou

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Nanou op do jul 02, 2009 10:30 pm

Ze keek haar zus aan en grijnsde even. Ze keek hem weer aan en verveelde zich. Ze stond op en sprong weer naar beneden. Ze hield haar armen tegen haar en haar benen tegen elkaar. Ze ging snel naar beneden en toen voelde ze een windstoot juist uitgerekend vloog ze nu naar de muur ze stak Shentsi erin en maakte vonken met het snijden door de muur.
    Daphne

Character sheet
    wapens in bezit:

Bericht van Daphne op do jul 02, 2009 10:34 pm

Daphne knipoogde terug naar Vergil en vloog achter haar zus aan. Ze stak haar poten uit en stak haar nagels diep in de muur, haar vleugels schermden Nanou af van de wind, zodat ze niet verder weg zou schuiven. "Hulp nodig?" vroeg ze terwijl ze haar staart onder Shentsi hield dat het niet naar beneden zou zakken.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr nov 16, 2018 6:04 pm