Devil May Cry

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Devil May Cry

Demonen vs. mensen


4 plaatsers

    Terugkeer

    Nero
    Nero


    Aantal berichten : 428
    Registratiedatum : 23-06-09

    Character sheet
    leeftijd: 21
    partner: Daphne i will never let you go
    wapens in bezit:

    Terugkeer - Pagina 2 Empty Re: Terugkeer

    Bericht van Nero di nov 24, 2009 8:15 pm

    Nero keek hem aan en geeuwde kort. "We moeten terug naar de Temen Ni gru naar de top,vanaf daar bespreken we hoe we gaan aanvallen. We kunnen ons er niet als bezetene gaan opstorten,dat lijkt me wel heel dom"zei hij tegen iedereen en keek dan even naar Vergil. Hij had wel ergens al een plan uitgestippeld voor de aanval maar ze moesten wachten tot op de Temen Ni Gru.
    Vergil
    Vergil
    Admin


    Aantal berichten : 564
    Registratiedatum : 18-06-09

    Character sheet
    leeftijd: 22 jaar
    partner: geen
    wapens in bezit:

    Terugkeer - Pagina 2 Empty Re: Terugkeer

    Bericht van Vergil di nov 24, 2009 8:20 pm

    Vergil grinnikte, "dat zou inderdaad wel dom zijn." Hij dacht even na en stelde dan voor: "we kunnen draken vragen om eerst voor wat opschudding te zorgen. daarna kunnen we desnoods gif of kokende vloeistoffen gebruiken ofzo."
    Nero
    Nero


    Aantal berichten : 428
    Registratiedatum : 23-06-09

    Character sheet
    leeftijd: 21
    partner: Daphne i will never let you go
    wapens in bezit:

    Terugkeer - Pagina 2 Empty Re: Terugkeer

    Bericht van Nero di nov 24, 2009 8:23 pm

    "Draken lijken me wel goed,maar het gif zit me tegen,ik vermoed dat deze wezens wel tegen meer zijn verweerd dan gif. Ik stel voor dat er na de draken dan een macimaal aantal van ons naar binnen gaat,dat zouden er dan twee zijn,en dan ook twee die beneden staan om de evetuele demonen die willen ontsnappen aan te vallen"zei hij tegen Vergil en keek hem dood serieus aan. Even keek hij naar Dante en Daphne maar dan weer naar hem.
    Vergil
    Vergil
    Admin


    Aantal berichten : 564
    Registratiedatum : 18-06-09

    Character sheet
    leeftijd: 22 jaar
    partner: geen
    wapens in bezit:

    Terugkeer - Pagina 2 Empty Re: Terugkeer

    Bericht van Vergil di nov 24, 2009 8:28 pm

    Vergil keek even naar Daphne, "ik ga wel naar binnen. Ik ben toch al langer PDT dan jullie, dus ik kan mijn krachten beter controleren. En we zullen wel genoeg hulp hebben denk ik."
    Daphne
    Daphne


    Aantal berichten : 534
    Registratiedatum : 23-06-09

    Character sheet
    leeftijd: 20 jaar
    partner: Nero, you're the only one for me...
    wapens in bezit:

    Terugkeer - Pagina 2 Empty Re: Terugkeer

    Bericht van Daphne di nov 24, 2009 8:32 pm

    Daphne grijnsde, "ik ga ook mee binnen, aangezien de draken van mij zijn. En wat Vergil bedoelt met hulp is dit." Ze gooide haar wapens in de lucht, er was een lichtflits en naast haar stonden een grote draak, een wolf met vleugels en een klein zwart draakje zat op haar schouder. Ze ving haar wapens terug op en stak ze weg. Het zwarte draakje vloog naar Vergil, "hey Vergil, ik heb je gemist, waar was je?" vroeg het nieuwschierig en in een snel tempo.
    Nero
    Nero


    Aantal berichten : 428
    Registratiedatum : 23-06-09

    Character sheet
    leeftijd: 21
    partner: Daphne i will never let you go
    wapens in bezit:

    Terugkeer - Pagina 2 Empty Re: Terugkeer

    Bericht van Nero di nov 24, 2009 8:35 pm

    "Oke jullie gaan naar binnen,ik en Dante blijven wel buiten staan"zei hij tegen Vergil. Hij zelf was aardig sterk geworden de laatste maanden en wist zijn krachten nu veel beter te beheersen. Hij stak zijn ene hand in zijn zak aangezien hij met Devil Bringer Daphne's hand vast had. "Hulp krijgen we zeker,als ik jou moet geloven"zei hij met een grijns en keek naar de drie wezens.
    Vergil
    Vergil
    Admin


    Aantal berichten : 564
    Registratiedatum : 18-06-09

    Character sheet
    leeftijd: 22 jaar
    partner: geen
    wapens in bezit:

    Terugkeer - Pagina 2 Empty Re: Terugkeer

    Bericht van Vergil di nov 24, 2009 8:36 pm

    Vergil lachte en hield het draakje ondersteboven aan haar staart. "Envy, spreek niet zo snel, en ik heb jou ook gemist, en waar ik was, ver weg." Het draakje gromde en spartelde, maar ze raakte niet los. Ze spuwde een donkerblauwe vlam naar Vergil, die lacht en Envy op zijn andere hand zette. "Dank je," piepte ze.

    Gesponsorde inhoud


    Terugkeer - Pagina 2 Empty Re: Terugkeer

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 3:57 am